Elton Elton Elton Elton Elton Elton Elton Elton Elton Elton

Igår kväll jobbade jag på Globen för första gången på 100 år. Elton John Spelade, eftersom jag fick gå tidigt från mina plikter kunde jag stanna ett tag och kolla konserten. Vilken Show! Ruskigt bra artist som är mångsidig och fortfarande håller!
Träffade även Andreas ifrån Östra, visade sig att han också jobbar i Globen. Så vi lär ses mer i framtiden.. Det känns verkligen som om studenten var för 6 år sen. Inte 6 månader sedan, känns som om jag inte sett min gammla klass på år och dar!

Idag har jag bara städat.. och då menar jag STÄDAT! Storstädning varje vecka men idag var det extremt. Och vilket resultat jag fick! Tills... Micke kommer hem ifrån jobbet och kliver in med sina arbetsskor på mitt nystädade golv, AJABAJA! :) Men han är förlåten, för igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet så fick jag rosor =) Och har jag tur så kanske han hänger upp min nya vägglampa medans jag är borta ikväll.

Ikväll ska jag nämligen vara barnvakt åt mina brorsbarn. Ska bli mysigt. Nepp nu ska jag snart avsluta det här.. men innan kanske jag ska visa lite kort?

Lite bilder från lägenheten:


Tv hörna, Mathörna, och mitt köksfönster med en kaffekvarn som jag fått från Farmor och mina fina rosor som jag fick av Micke :)

Mitt ryska Alterego får avsluta detta inlägg, ciao!

My name is Olga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0