God Jul!

God Jul allihopa! Sitter i Saaben på E4 påväg ner till Danmark nu och tackar jesus eller jultomten (Har inte bestämmt mig ännu) för min laptop och mitt mobilabredband! Kanske bäst att tacka mamma och pappa och mig själv, det är ju ändå jag som betalar för bredbandet och päronen som betalat laptopen.
Men men.. Julafton.. Det regnar utanför fönstret när jag och Micke nu åker förbi Jönköping. Jag måste nog säga att jag fick lite pirr i magen imorse när jag satt och lyssnade på P4 Radio Stockholm, det var mörkt ute och Micke satt och sov brevid mig. Jag körde och satt och lyssnade på folk som ringde in och skickade julhälsningar. Det gjorde mig glad, och sen alla jullåtar på radion. Vi är nog framme i Danmark vid 13:50 enligt GPS:en. Men eftersom farthållaren är inställd på 150 nu när Micke kör så lär vi nog vara där lite tidigare ;)

Men God Jul återigen.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0