Helgen..

Helgen var skön. I Fredags så kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde, vi hämtade Sara ifrån jobbet mer minns jag inte. Men i Lördags så blev det en liten utgång, Lördagen hade inte så mycket att erbjuda då jag och Micke låg i sängen hela dagen och sov för det mesta. Jag hade varit uppe med tuppen. Men när vi insåg att dagen skulle suga så gick vi och la oss igen. Sen vankades det utgång och Fabi kom över till min lilla lya. Vin och cider och några timmar senare befann vi oss på Odengatan där vi drack lite mer.
Fabi åkte hem med sina 3 brutna revben och jag och Micke stannade inte så mycket längre. Vi begav oss mot tunnelbannan där jag roade mig med att slänga stilettklackar över gatan.. Skämt och sido. Nere i tunnelbanan var det en italiensk invasion! Micke fick brilljera med sina språkkunskaper och levde upp till smeknamnet Italiano!
Söndagen var det myspys igen, vi gjorde inte så mycket. Bara myspyste som vanligt =)

Måndagen blev dock lite mer dramatisk då Micke tyckte att det var en bra ide att rammla  på en lastkaj och skada benet. Kvällen och natten spenderades på Sös, där Micke låg och sov i mitt knä. Han snarkade så att mina ben vibrerade, äggmökarna som omgivningen fick ett smakprov av ska vi nog inte tala om. Nu kommer Micke att döda mig =)=)

Och idag ska jag åka med min Mamma till Barkarby för att köpa skor och jacka. Min vinterjcka har gjort sitt nu, ni vet ju att den är ifrån 1800-talet och ser ut som om den varit med i första och andra världskriget. Haha.. Nää lite frukost sen bär det av!


Kommentarer
Postat av: Klasson

De andra som satt i samma väntrum blev alltså flyttade till intensiven?.. haha

2008-11-14 @ 10:25:54
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0