Lördagen 29 November...

Igår på dagen så åkte jag, Micke, och hans mamma till Steninge slott. Där gick vi på julmarknad. Det känns inte riktigt som jul ännu. Behöver nog gå på 2-3 julmarknader till innan julkänslan växer fram. Sen efter julmarknaden åkte vi till stan och gick på en reatsurang som heter Capri Due, det var nämligen Mickes mammas födelsedag. Jättetrevlig kväll med mycket god mat och trevligt sällskap.
Efter restaurangbesöket var tanken att micke och jag skulle ut. Men vi var så proppmätta och trötta så vi åkte hem, väl här hemma somnade jag i sängen och micke på soffan. Han skulle bara sova på soffan i 1 minut sa han, men han sov där hela natten, utan täcke och med kläderna på. Och jag sov som ett barn själv i sängen. haha han är lite lustig den där Micke ;)

Vet inte vad jag ska göra idag, det är ju första advent! Ska laga en jättegod middag iallafall, kanske köpa mig en lussekatt och dricka glögg? Men jag ska iallafall bjuda min kära karl på världens godaste middag...

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jade

Lax?

2008-11-30 @ 20:49:05
Postat av: Sarah

Jade: haha näää, det fick bli pasta! =)

2008-12-01 @ 09:46:39
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0