Onsdag..

Lediga onsdag.. Jag har märkt att bloggen inte uppdaterar sig själv. Mysko..
Idag är jag ledig, imorse gick jag upp och gick ut med Muffi. Är nämligen hundvakt när bror är på bröllopsresa. Vi gick runt i Vitabergsparken och snart ska vi gå ner till Vintertullsparken, det är mitt emot Hammarbysjöstad, andra sidan kanalen. Där nere är det fint, måste faktiskt säga att jag tycker att hela mitt område är fint.
Men när jag och Micke får sitta  i 1 Timme och en kvart för att leta parkering så gillar jag inte söder. Då vill jag bo i förorten, där fanns det alltid parkering.

Ikväll ska jag på konsert i Globen. Mamma, Lollo och Lollos mamma Maggan ska jag gå med. Vi gick förra året och nu ska vi gå igen. Först ska vi äta lite middag och sen blir det konsert. Micke snackade om att han skulle köpa en hel prinsesstårta som han skulle trycka i sig medans jag är borta.. jag blir inte förvånad om han gör det! Jag försökte tigga lite skjuts, orkar inte åka tunnelbana längre, jag har blivit så jävla bekväm. Snart ska jag köpa bil! =)

Nää, nu ska jag vika tvätt. Stryka örngott och skjortor. Sen ska jag ut och gå med hunden sen fixa mig inför konserten.. lovley!

Syns..

Kommentarer
Postat av: thowe

fin bild! :)

2008-11-19 @ 13:23:19
URL: http://metrobloggen.se/thowe
Postat av: Micke



Sååå het.

2008-11-26 @ 20:19:23
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0