Onsdag..

Vilken dag, har haft ont i huvudet hela dagen. Kom hem diskade,städade och plockade med all tvätt. Sen kom mamma och pappa på besök, vi ordnade med mina tavelramar. Det som behövs nu är att jag ska framkalla fotografierna som ska sitta i tavelramarna. Nu kan man iallafall hänga upp dom. Det var mysigt när mamma och pappa var här. Men det var mysigare när dom gick.. haha nää nu var jag elak.. Men det är skönt att bo själv, och det är mysigt att bjuda över mamma och pappa. Pappa var jättegullig idag, han ringde och sa "Hej Sarah, jag och mamma tänkte komma över. Men jag tänkte att jag ringer först så vi inte kommer och stör, får vi komma över att tag?" haha, pappa kunde inte ens knacka på min dörr innan han gick in i mitt rum för en vecka sedan.
Vi satt och pratade om elräkningar och sköljmedel. Jag tjatade på pappa att han skulle släcka i hallen, för det är fan inte gratis med el. Snacka om ombyttaroller. Vi fick oss några skratt..

Nu ska jag snart sova, utan min Micke. Inatt sov Micke här, han hade med sig sin katt också. Det var mysigt. Jag saknar mina katter, så det var skönt med kattsällskap. Hans katt är mysigare än mina katter. Så vi ska nog komma bra överrens, vi får helt enkelt bråka om Mickes uppmärksamhet! haha.. Det kommer att bli tomt i sängen, eller så blir det vädligt mycket space i sängen så att jag kan rulla runt lite som jag vill. Det beror på hur man ser det, är glaset hälften fullt eller hälften tomt?

God natt allihopa..

Kommentarer
Postat av: M



Nå är glaset halv fullt eller halv tomt?

Ikväll kommer jag och chikita hem till dig då blir det gallej :)

2008-11-06 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0