regn regn..

Det regnar och regnar.. Dagen har varit lugn. Gymmat,städat och gjort ett tappert försök till att tvätta. Regnet har under hela dagen slagit mot mina fönsterrutor. Ikväll blir det jobb. Det kommer bli kul när jag väl är där. Men det ser inte så inspirerande ut utanför. Att stå och vänta på bussen i det här vädret kommer nog bli lika kul som en julafton utan julklappar. Ikväll ska jag jobba på en filmpremiär, det är filmen "That's it, that's all" som har premiär. Den verkar grym..

Känner mig nere idag, jag orkar ingenting. Jag vill bara lägga mig ner och börja gråta. Har jätte ont i mina njurar idag. Orkar inte med det länge till. Men det finns inte mycket att göra.. Det är ju stressrelaterat.

nä ska rycka upp mig nu, vi ses i regnet..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0