Snö,SATC,Kladdkaka!

Jag vaknade imorse och såg att det var snö, inte lika lite som inatt när jag kom hem ifrån jobbet. Utan nu var det "Åka pulka"-nivå. Bra nivå! Det var mulet men snön gjorde det så ljust! Jag stog vid min balkong dörr och kollade ut över innergården, och jag mådde riktigt bra. Det var så himla fint! När jag står där så kommer det en duva till min balkong och förstör hela min upplevelse. Äcklad som fan så ställer jag mig i duschen och jag duschar ofantligt länge. Den här dagen har gått så otroligt långsamt jag har hunnit med väldigt mycket saker.
Nu har jag precis bakat klart min kladdkaka och satt upp adventsljusstaken. "Men advent är ju inte förens nästa vecka!" Jaaa! Jag vet! Men jag har fått en jättefin julstjärna som måste sättas upp och jag gillar att vara lite före, lite som inredarnas-fashionista. Före med det senaste.. ;) Ni ska se om en vecka har alla följt efter min trend :D...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0