Telefon...

Igår när Micke hade slutat jobbet så åkte Jag, han och Jade till Farsta för att hämta ut min mobiltelefon som varit på lagning (Efter att jag använt den i 2 veckor).. Kommer in i butiken och killen säger "Vi har inte lagat din telefon, du fick en ny" okej.. bra tänkte jag men såg att det var repor på baksidan, frågar killen varför och han ger mig ett luddigt svar. Kommer hem startar telefonen och öppnar telefonboken.. Där ligger det kontakter som "Abbunaddiddii" och massor med andra konstiga namn. Jag har alltså fått en gammal telefon! Jävla offer telenor.. Så nu ska jag åka dit och kräva en ny telefon i kartong!

Tur i kärlek otur i spel.. Mitt liv kan beskrivas som Tur i kärlek jävligt mycke otur med allt annat skit!

Kommentarer
Postat av: thowe

det var dåligt. riktigt dåligt! Kräv en ny fan!

2008-11-27 @ 10:12:52
URL: http://metrobloggen.se/thowe
Postat av: Sarah

Thowe: jaa jag vet! Ringde kundtjänst oxå och dom sa att det inte var något snack om saken.. Ny telefon imorgon eller så fuckar jag ur! =D

2008-11-27 @ 19:06:04
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0