Fredagsmys!

Japp, fredag och klockan är tjugo i tolv och jag är inte aspackad?! va fan har hänt? Joo, jag har mognat!
Nää årets skämt, jag ska jobba imorgon. Så jag sitter som en jävla nörd och bloggar! Jag ska åka till Gävle, blir bara borta 1 natt. Jag och Alex ska ha myspys som vanligt ;P

Fredagen har varit slapp, jag har varit på ett jävla humör. Självklart inte när jag jobbade, då skiner jag som en sol. Men när jag kom hem rasade min värld samman. Jag orkade inte med ett skit! Jag har bara varit hemma, skjutsade Fabi och åkte och mötte Sara vid donken. Annars har denna fredag tillbringats hemma. Lite låtar jag fått på hjärnan denna gång är:
 


Ebba som jag jobbade med idag tipsade mig om en jättebra hemsida, youtube heter den. tydligen ruskigt bra?! haha.. skämtåsido Ebba har tipsat om youtube-klipp hela dagen. Ett tips var detta, som nog var det gulligaste jag sett på länge:


Näpp nu ska jag sova! Ska köra Red Bull-bil imorgon! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0