Lastbils åkande.

Yes. Har som sagt åkt lastbil hela dagen, ska snart äta krabba tydligen. Krabba? En Onsdag? Inte min idé. Hur som haver, lastbil va ordet.
Kl 03.50 ringde klockan imorse. Gick upp och gjorde frukost- och fikalåda till mig och min bror. Vi fick åka finbilen idag, Passaten fick ut och åka lite idag, eftersom det inte regnande. Fan jag låter ju homo(Oj, man får inte skriva homo, det kan ju anses vara stötande) när jag pratar såhär.
Dagen har varit händelserik, det har varit brandbilar vid Forum-nacka, säger man Nacka-forum blir man halshuggen... tydligen. Halshuggen blev Matte inne på toaletten, eller nästan. Han slog huvudet i handdukshängaren, och fick ett jack i huvudet. Snacka om att skita sönder skallen (Oj, Bella jag sa skita). Tilllbaka till brandbils-händelsen, Matte står och fixar med kompen (Skriver man så?), så kommer en kille och skriker på Matte att det kommer brandbilar. Då har brandlarmet gått på Forumnacka och hela centrumet skulle utrymmas. Lite action en onsdag har ingen dött utav. Eller det kanske var någon som dog? =/ Jag måste gå in på aftonbladet.se och kolla läget.


Jo! Jag fick äntligen använda min Hello kitty mössa! Jag köpte den för 2 månader sedan, men har inte vågat använda den för jag ser ut som ett miffo i den. Men när man sitter i lastbilen så ser ju nästan ingen, och dom som ser går med skitiga byxor och fula kläder själva så. Vem bryr sig? Jag är iallafall ren! Jag var smart och tog med mig en extra munk-tröja och mina lurviga tofflor idag! Jag vet ju att jag och Matte inte har samma åsikter när det kommer till värme och kyla. Matte är mer viking och jag är väll mer kärring, No shit!


Bilder från dagen:


Fulmössa, hack i huvudet, bror kör, lastbil i Nacka, jag med mina lurviga tofflor!


Det var min dag! Krabbätning nästa!


Kommentarer
Postat av: Lyset

Vilken stekare du är!!!!

2008-10-08 @ 20:45:28
Postat av: Sarah

Lyset: Jag vet äter krabbor och glider runt i Trash3:an hela dagarna. En riktig livsnjutare om jag får säga det själv ;)

2008-10-08 @ 20:47:27
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0