Mmmm.. marabou!

Yes, Tisdag. Tisdag tisdag! Jag har jobbat med Alex hela dagen. Vi har varit överallt!
Gick väldigt bra idag, vi var ute i Upplands väsby. I Upplands väsby så ligger Marabou fabriken, dit ska jag flytta. Till fabriksområdet. Där luktar det choklad, och det gillar jag!

Ikväll ska jag bara mysa och kurrera mig själv, förkylningen har även drabbat mig! Imorgon ska jag åka med bror-Matte i lastbilen. Ska ställa alarmet på 04.20. Jag är nog lite CP, min enda lediga dag denna vecka och jag går upp tidigare än vad jag gör när jag går till jobbet. Jag skulle rent tekniskt sett kunna sova till 11, äta en lång frukost och åka och träna. Men eftersom vi kommit fram till att jag är CP, mongo kalla det vad du vill. Så väljer jag att åka med min bror i hans lastbil. Ni har hört det förrut, men det är faktiskt roligt.

Idag i bilen så tog jag lite kort med min nya mobil, har lixom inte haft tid till att göra det tidigare. Så idag när jag inte körde så passade jag på. Jag kan säga att jag blev nöjd, den här mobilkameran är bättre än min gammla och duger jättebra för mig!

Dagenslåtar(lite tips) som spelats 40 ggr i bilen är:


Nu har ni fått örongodis, dax för ögongodiset:

.. ha en trevlig kväll. För det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lyset



Har matte alltid sällskap, först Lojsan nu du!! Vissa har det bra :)

2008-10-07 @ 20:27:18
Postat av: Sarah

Lyset: Ja, den här veckan har han det bra iallafall. Sen är jag snäll och tar med frukost och fika :)

2008-10-07 @ 20:33:02
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/
Postat av: Lyset



Hehe, vilken guld tjej! frukost och allt :)

2008-10-08 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0