Ny design!

Som ni ser så har jag spenderat lite tid här på blogg.se ikväll! Jag har designat lite och blev väll inte helt nöjd, men det är jobb imorgon så nu måste jag gå och sova! Men lite mer kladdkaka kan jag nog äta! Imorgon blir det tyväår ingen träning, men på fredag så blir det ett step eller dans pass! Ska bli jätteskönt!

Idag har jag flyttat över alla mina låtar och bilder från gamla datan, och tagit bort mitt användarkonto på den. Så nu är jag och min nya Laptop gifta på riktigt!
För att fira att alla mina bilder är på det rätta stället, varför inte avsluta detta inlägg med en bild?

God natt!
(P.s. Träningsvärken var inte så fallig som jag trodde att den skulle vara, men jag ska inte säga för mycket. Andra dagen är ju alltid värst.D.s)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0