önödigrubrik.se

Hej svej!
Dagen har varit väldigt skön, jag vaknade och kände mig riktigt utvilad, åt frukost när ni andra åt lunch. Vi snackar runt 12 snåret, sen åkte jag och mamma till Tyresö för att hälsa på bror. Satt där och snackade sen åkte jag till Farsta och tränade, provade en ny maskin idag. En såndär skidmaskin. Haha vet faktiskt inte vad den heter men det är en maskin som har som skidor som man "Springer" på utan att belasta knäna. Förstår ni? Om inte så kan ni ringa mig på nummer 070-98... Så ger jag en bättre beskrivning (Dålig humor kallas det). På den maskinen så fanns det ett "aerobics" program som varade 25 minuter. As kul, man sprang framåt och bakåt med armar utan armar. Sen så cyklade jag som vanligt och körde roddmaskin.
Så nu känner jag mig starkast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0