Torsdagskväll!

Äntligen klar! Det tog mig tre veckor att få arslet ur vagn, jag har just precis installerat Itunes och min Ipod på min laptop. Sen har jag lagt in lite cd skivor och fixat med spellistor. 2 timmar senare och jag är äntligen klar!

Sen har jag kämpat med RASTA-Katten, Monza har fått ett nytt namn. Hon har fått dreadlocks, så jag kallar henne för rasta-katten. Bob Marley och Monza är homiez. Jag skulle skicka en bild till min bror och visa hur mysig hon är, men bara för att jag skulle ta kort så hade vi årets kamp. Monza var inte alls sugen på att visa upp sin goda sida för släkten. Så det fick bli en bild på Cattis, hon kan man göra lite som man vill med.

Jag har köpt en till grej till min flytt, en nya badrumsmatta! Den är ifrån Hemtex och den matchar färgskalan som jag valt till badrummet perfect! Nu är det bara 14 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D=D=D=D


 
Jag och Cattis(Ja, inga kommentarer på mina fula pyjamas byxor, dom är tyyynga), Badrumsmattan!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0