Vilken dag!

Vilken dag detta varit. Idag har jag jobbat, jag har varit i Norrköping och Kolmården, för att leverera lite saker. Det roligaste var nog Kolmården, jag och Lovisa skriker rakt ut "Åh djurparken!!!....(Några sekunder senare) Kolla ÄLGARNA!" det var vår Kolmården upplevelse. Så vi stannade och tog kort på Älgbäbisar, får och kossor. Storstadstjejer på landet.

Stressade hem och hämtade träningsväskan och snabbt iväg till Farsta, körde som en jävlaidiot för att hinna till mitt Medelpass kl.20.00. Trodde jag, kommer dit och killen i kassan säger att det är Torsdag idag, och att det är på Onsdagar medelpasset börjar 20.00. "Fuck oxå!" var min första tanke, jag hade laddat hela dagen. Men det fick bli gymmet, 50 minuter med roddmaskiner, hill-climb och spinning! Jag har cyklat 1,5 mil, och det skönaste utav allt är att man bara kan kliva av och slippa släpa hem fanskapet när man ruttnat på att cykla. Som ni förstår så hatar jag att cykla på vanliga vägar, för man måste ju alltid ta sig hem, och det är så jävla jobbigt! Men på gymmet är det bara att kliva av, fan vilken uppfinning!

Nu har jag helg, ledig imorgon,lördag och söndag. Känns jätteskönt, imorgon ska jag bara vara. Göra allt som jag alltid prioriterar bort. Typ byta gardiner och rensa garderoben.


Drömmen om ett 6-pack lever vidare!



Näpp, sängen kallar! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0