Vilken helg!

Vilken helg.. I Fredagskväll gick Jag,mamma,pappa,moster och hennes man ut för att äta. Det blev Axela på Götgatan, sedan kom Fabi dit och vi gick vidare till Metro för att möta upp Jimmy&co. Fabi var en tråkiigflicka så hon drog hem och jag hängde med grabbarna vidare ut till Ambassadeur. Tyvär så minns jag bara att jag rammlade och att champagnen var alldeles för tillgänglig. Har grova minnesluckor! ÅNGEST!

Vaknade upp i Årsta och blir väckt utav att Pappa ringer och meddelar att jag kan få skjuts, nice! Bör tilläggas att jag sovit i 4 timmar, och att jag fortfarande är full när jag sätter mig i bilen!
Kommer hem och i köket sitter Johanna, som är tillsammans med min bror Roberth. Lördagen den 4e oktober, just det! Dom skulle gifta sig, så mamma och Johanna är i fullgång med att ordna frisyr och blommor. Jag sitter mest och har ångest över att jag kommer att vara sjuktbakis på bröllopet. Men man ska inte måla fan på väggen! Jag mådde as bra hela dagen och det var världensfinaste bröllop! Bilder kommer, men min laptop håller på att dö nu.. Skriver mer sen!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0