Laptop och jobb!

Konstig rubrik men den beskriver väldigt tydligt det min helg gått ut på.

I fredags efter jobbet så åkte jag och mamma och köpte min födelsedagspresent, som jag iår fick i förskott eftersom jag inte fyller år förens på Onsdag! Men min födelsedagspresent iår från Mami och Papi var en laptop. Jag och laptopen har spenderat hela helgen ihop, helt sjukt!
Sen efter laptopköpet begav jag till min hoods(Snart iallafall), närmare bestämmt Söder och Bondegatan. Där Jade bjöd på supergod middag och massor med vin! me like!
Som jag sa vid middagen "Jag äter vindruvor varje vecka, men i flytande form!"

Lördagen bestod utav att installera saker på datan och lära känna min lilla laptop bättre, nööörd varning! Jag vet! Sen jobbade jag med Marie hela kvällen och vi åkte på jättemånga förfester och hade as trevligt!

Söndagen har bara varit städdag! Thats all, jag orkar inte skriva mer!  

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0