Nya jag!

ny mobil. ny dator. nytt träningskort. ny hårfärg. nya kläder. ny ålder imorgon. En ny Sarah!

Som ni förstår så händer det mycket nu, har precis kommit hem ifrån träningen. Körde medelpass, SKÖNT!
Ätit middag och pratat med katterna. Idag har jag bara jobbat och lärt känna min nya telefon, and i love it! En Sony Ericsson W890i för er som är insatta.
Imorgon är det min B-day! Jag fyller 19, känns typ som att fylla 1. Minns inte hur det var men kan tänka mig att det inte var så märkvärdigt för mig.

Igår hade vi planeringsmöte, sen åt vi middag på East. Jättetrevligt! Trevligast att det var gratis. Jag hade klätt upp mig över tänderna för att kompensera att jag inte gjorde det i helgen. Ny kjol, och ny tröja. Köpte massor med nytt igår, kanske kommer bild!


Min nya ögonsten!

Nu pågår desperata hemmfruarna för fullt! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0