Musik - Tips!

3 Låtar som spelas ur mina Ipod lurar i Februari!

1. Hade hört den på Bandit och Rock Klassiker tusengånger, när jag till sist fick höra vad låten heter. Extremt bra, en "Köra bil" låt. Man ska sitta i bilen själv och lyssna högt och köra fort!


2. Texten är alldeles underbar. Jag tror att denna tjej är en psychobitch. Skämt och sido, hon verkar lite bitter över att "deras" första dejt blev inställd, hon verkade ju ha stora planer. Jag gillar den som sagt, skön melodi, men som sagt lite wacko-text/brud. (Tror att Bella kommer gilla denna låt)


3. Lite mer fransk musik. Jag antar att jag är inspirerad av Klassons flytt eller något. När jag hör den här vill jag stå på ett bord, dansa som aldrig förr. Gärna vara lite full ;) (Denna låt har spelats X antal gånger i Red Bull bilen)


Hoppas att mitt öron godis smakar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0