God Morgon!

God morgon, Jag har sovit från 20.00 igår kväll fram tills nu. Att gå upp 04.15 och öppna en Pressbyråbutik tar på krafterna =) Eller så är det bara jag som är lat.. Nu äter jag mina Start-flingor i vanlig ordning och funderar på att gå en promenad. Rensa hjärnan lite.. Kanske fundera på vad som är meningen med livet. Haha..

Igår kom jag och Micke in på disskusionen om barn. Inte för att jag är på smällen men jag ställde frågan "Vad vill du att dina barn ska heta?". Jag hade fått för mig att Micke ville att hans barn skulle heta något italinenskt namn. Mycket riktigt min kära kille vill att hans barn ska heta Mario eller Luigi. Välkommen till Familjen Nintendo. Jag var stenhård mitt barn ska heta Sigge eller Egon.. Jaja, inte för att detta är ett problem för att lösas nu. Men det kommer sluta med att våran unge får heta Reine eller något..

Kommentarer
Postat av: Micke



Ling ling kom hem från jobbet miss you..

2009-01-29 @ 20:40:13
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0