Hotellnatt!

Åh vad jag inte orkar blogga. Jag är utmattad, jag är trött och uttråkad. Jag är själv i min lägenhet, det är inte vanligt. Vad fan gör man när man är själv? Orka vara singel, jag skulle dö. Detta suger ju balle. Vad gör alla en söndag, jo dom är hemma och kollar film. Jag har precis slutat jobbet, och jag borde egentligen ta ett härligt bad och kanske pyssla om mig själv men jag orkar inte.

Jo, jag hade en mysig sak att berätta. Igår eftermiddag så överraskade Micke mig med en hotellnatt. Vi checkade-in på Clarion hotell och bara myste med champagne och bastu. Sen åkte vi till NorraBrunn och kollade på stand-up comedy. Jacob Öqvist från Stockholm Live var en av flera som uppträde. Sen gick vi till Storstad och drack en drink. Sen åkte vi till hotellet och imorse så vaknade vi utvilade och åt en härlig hotellfrukost. Sprang på Arman nere i hotelllobbyn, han var lika förvånad över vårat möte som jag var. trevligt var det som sagt!

Just det! Nu har jag äntligen tömt min kamera på lite bilder, nyår blandannat. Som jag tänkte visa.. sen såklart lite puss och gulligull bilder på mig och Micke. Allt för att reta Klasson.


Egooo!

Jag myser med cattis, mamma och jag, Cattis med hennes lejonman!

Älskling och banankatten, bästa paret i stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym pojkvän



Jag bor i Haninge sjääääälv, kom hiit :)

2009-01-11 @ 21:24:12
Postat av: Sarah

Anonym pojkvän: vem är du utav alla mina 40 anonymapojkvänner? ;) Jag skulle gärna komma...

2009-01-11 @ 21:33:38
URL: http://minbrorssysters.blogg.se/
Postat av: Bells

Sarah, det går inte att klicka på dina bilder för att förstora dom. Det blir bara error.

2009-01-12 @ 08:33:59
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: klasson

urk.

2009-01-12 @ 19:05:51
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0