Polaroid!

På Trettondagsaftonen var jag och Micke i Trosa för att besöka mamma och pappa i deras nya lägenhet. Middag och massor med prat, myspys helt enkelt. Jag och mamma pratade om hur hon såg ut när hon var i min ålder, jag blev inte glad. Hittade bilder på mamma när hon var på Ibiza, härliga Polaroidbilder när mamma var magrare än självaste Kate Moss. Solbränd och med en cigg i handen, taget direkt ifrån 70-talet.

Såg i Bellas blogg att hon hittat ett program där man kan ta vanliga bilder och göra om dom till Polaroid bilder. Sagt och gjort.


Denna bild är från Ibiza 1973 (Klänningen ser iallafall ut att stämma tidsmässigt, Kroatien 2008 har jag aldrig hört talas om).

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Haha, javisst :-b. Ja gud, snart tar jag studenten, kan knappt fatta men så är det, tihi :-D

2009-01-09 @ 17:19:09
URL: http://mariasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0