Skåne.

Är i skåne just nu. Micke är ute och lagar koppling på Saaben. Den är inte helt paj men den fastnar i botten.. Man får pumpa upp tryck i den hela tiden. "Väkommen till Sarahs motorblogg - din guide i bildjungeln".
Jag är väll inte jätte road just nu, men det är ändå skönt med lite lugn. Inte för att det är så mycket fart och fläkt i mitt liv annars, men jag gillar skånelivet. Jag roar mig med att reta Klasson, hon och jag har lika mycket att göra på dagarna. Vi disskuterar Singel vs. Pojkvän. I somras var jag på Singel-laget och hon pojkvän-laget. Nu har vi bytt lag och det är så jävla roligt att retas med henne! Hon tycker nog att jag är minst lika töntig med mina "Micke picke bääääbiiiiis söööötnööööt" inlägg :) Men snart åker hon till Paris och skaffar sig ett liv, vem ska jag retas med då? Jag kanske ska skaffa mig ett vettigt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0