Stalker..?

Hjärtesorg.. Jag lider av djup hjärtesorg. Jag har en klump i magen och en oro i bröstet. Känner mig nedstämd. Och allt detta på grund utav att min kära pojkvän inte är här. Jag är störd? Vad är det för jävla behov jag har, kan inte ens vara själv i 24 timmar. Har aldrig någonsin tidigare kännt ett sånt här behov, jag måste verkligen umgås med min pojkvän jämt. I tidigare förhållanden har det varit skönt med ett litet andningsrum, men nu så kan jag inte andas när det blir andningsrum. Jag får panik, och detta kan inte fortsätta. Jag kan inte vara så beroende av en annan person. Jag måste bli lite mer självständig. Jag måste kunna vara själv ett litet tag utan att känna mig ledsen och nedstämd. Jag fick för mig att jag skulle köpa en katt igår. Bara för att jag varit själv i 3 timmar..

Undra hur många katter jag skulle äga om jag var singel i 3 år..?
 (24/3=8.) 8 katter om dagen skulle jag skaffa.. (8x365=2920) Jag skulle ha 2920 katter på ett år. Och efter tre år (2920x3=8760) så skulle jag ha 8760 katter.. Så vi kan alltså räkna ut att jag inte kan skaffa en katt varje gång jag känner mig ensammen efter tre timmar. Min etta på söder vill inte ha 8760 katter, inte jag heller för den delen.


Men som tur är så kommer mitt Micke-substitut hit snart. Lite tjockare(Gravid) än Micke, lite kortare, ingen snopp. haha.. Annelie är påväg hit och vi ska äta lunch och mysa.


Om jag ändå hade Catty Catty här hos mig. Lite sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0